رزتمپ

هزینه زندگی در یونان
  • بازديد : 13
هزینه زندگی در یونان

از موارد مورد توجه متقاضیان مهاجرت به یونان بررسی هزینه زندگی در یونان براساس آخرین قیمت ها در 2020 است. یونان از جمله کشورهای ارزان اروپایی محسوب میشود. این کشور با بهره مندی از زیبایی‌های تاریخی و طبیعی مقصد بسیاری از مهاجران بوده و است. شاید میزان هزینه های زندگی در یونان مورد سوال بسیاری از متقاصیان مهاجرت به یونان باشد. همواره با اطلاع از میزان هزینه های زندگی می توان برنامه ریزی بهتری برای مهاجرت داشت. سوالات بسیاری ممکن است در این زمینه ذهن مخاطبان را به خود مشغول نماید. از جمله:

  • هزینه های خوراک در کشور یونان به چه صورت است؟
  • میزان درآمد ها در کشور یونان کفاف هزینه های زندگی را می دهد؟
  • هزینه اجاره مسکن و خرید آن در کشور یونان براساس آخرین تغییرات به چه میزان است؟

هرچند برای بررسی هزینه زندگی در یونان ابتدا باید نوع سبک زندگی شما و تعداد افراد خانواده شما بحث و بررسی انجام گیرد. اما در این گفتار تلاش شده است اطلاعات کاملی در این زمینه به مخاطبان داده شود. در صورت هرگونه سوال در مورد هزینه های زندگی در یونان با مشاوران موسسه سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

معرفی کشور یونان

یونان کشوری است در ناحیه جنوب شرقی اروپا قرار دارد. همسایه های این کشور از شمال بلغارستان و آلبانی در سمت غربی با دریایی یونان و از جنوب با دریای اژه از سمت شزق نیز با ترکیه هم مرز می باشد. بزرگترین شهر این کشور و پایتخت یونان شهر زیبای آتن است.

مردم این کشور به زبان یونانی صحبت می کنند. شهر آتن را می توان به عنوان اولین شهر بازی های المپیک معرفی کرد. تاکنون این شهر در حدود صد دوره المپیک را به خود دیده است. از نظر آب وهوایی می توان گفت این کشور سه نوع آب وهوای کاملا متفاوت دارد ولی به علت وجود دریاها در اطراف این کشور از نظر آب وهوایی معتدل و مطلوب برای زندگی می‌باشد. اقتصاد کشور یونان را می توان گفت بر پایه اقتصاد داخلی می باشد.

تولیدات داخلی و از طرفی صنعت گردشگری در این کشور سهم بسزایی در تامین اقتصاد این کشور دارد. واحد پول یونان یورو است. می توان گفت هزینه های زندگی در یونان به نسبت کشور ایران چهل درصد بیشتر است. سالیانه افراد بسیاری برای کار در یونان یا تحصیل در یونان اقدام می کنند.

مواد غذایی و هزینه زندگی در یونان

هزینه های خوراک در یونان می توان بنا به رژیم غذایی شما متفاوت باشد. صرف یک وعده غذایی در رستوران های این کشور می تواند از 10 تا 50$ (دلار) برای شما هزینه بر باشد. اما اگر تمایل به صرفه جویی هزینه های خود در این کشور دارید می توانید با انجام خرید های کلی از فروشگاه های زنجیره ای و تهیه غذا در منزل تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

هزینه زندگی در یونان در سال 2020

عواملی همچون داشتن ماشین شخصی و یا محصل بودن افراد خانواده از عواملی است که می تواند در میزان هزینه زندگی در یونان اثرگذار باشد. همچنین منطقه مورد نظر شما برای اقامت نقش تعیین کننده ای در هزینه های زندگی دارد. چرا که هزینه زندگی در یونان در مناطق مختلف می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. به طور مثال در منطقه ای در مرکز شهر می تواند هزینه‌ی مسکن بیشتری را در برگیرد. از طرفی هزینه های رفت وآمد و حمل و نقل شما کاهش می یابد. از سوی دیگر هزینه مسکن در مناطق اطراف شهر کمتر خواهد بود.

اگر تمایل به مهاجرت به یونان دارید باید بدانید کشور یونان کشوری پرشور و فعال است. این کشور در سراسر دنیا به علت آب و هوای مناسب و پاک و فرهنگ غنی و تاریخی کهن شهرت فراوانی دارد. برای زندگی در این کشور ماهانه به مبلغ 600 تا 1.500 € (یورو) احتیاج دارید. هزینه های زندگی در یونان بسیار بیشتر از ایران است. اما می توان گفت هزینه مسکن و اجاره مسکن در این کشور 20% از ایران ارزان تر ارزیابی می شود.

تاثیر حمل و نقل بر هزینه های زندگی در یونان

با توجه به این که کشور یونان از سطح حمل و نقل مطلوبی برخوردار است با استفاده بهینه از وسایل حمل ونقل می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی نمایید در ادامه به بررسی هزینه های حمل ونقل با وسایل نقلیه در این کشور می‌پردازیم:

 

  • بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی): 1.30€ (یورو)
  • گذر ماهانه (قیمت معمول): 30.00€ (یورو)
  • شروع تاکسی (تعرفه عادی): 3.40€ (یورو)
  • تاکسی 1 کیلومتر (تعرفه عادی): 0.79€ (یورو)
  • تاکسی 1 ساعت انتظار (تعرفه عادی): 11.00€ (یورو)
  • بنزین (1 لیتر): 1.58€ (یورو)
  • اگرتمایل مهاجرت به یونان را دارید و یا در صورت وجود هرگونه سوالی در حوزه سبک زندگی در این کشور و هزینه های زندگی می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com
 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#هزینه_زندگی_در_یونان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat



  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • دوشنبه 14 مهر 1399,10:55
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش