رزتمپ

هزینه های تحصیل و زندگی در کلمبیا
  • بازديد : 65

هزینه های تحصیل و زندگی در کلمبیا برای دانشجویان بین المللی بسیار مناسب می باشد و این امر موجب جذب دانشجویان بی شماری به دانشگاه های این کشور شده است. در سال های اخیر، سیست آموزشی و پرورشی کشور کلمبیا به صورت چشگیری پیشرفت کرده است و دانشگاه های این کشور نیز از لحاظ سطح آموزشی رشد بسیار زیادی داشته اند. در دانشگاه های کشور کشور کلمبیا، برنامه های تحصیلی و دروس رشته های مختلف با جدید ترین متد های آموزشی به دانشجویان و متقاضیان ارائه می شود. لازم به ذکر است که دانشجویان خارجی حتما باید از شرایط و هزینه های تحصیل و زندگی در کلمبیا آگاه باشند تا بتوانند اقدام به مهاجرت تحصیلی به این کشور کنند.

در این مقاله متخصصان ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی سفیران سروش سعادت شما عزیزان را از هزینه های تحصیل و زندگی در کلمبیا و شرایط تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور آگاه خواهند ساخت.

هزینه های تحصیل و زندگی در کلمبیا

شرایط و هزینه های تحصیل و زندگی در کلمبیا

هزینه های تحصیل و زندگی در کلمبیا نسبت به سایر کشور های قاره آمریکا بسیار مقرون به صرفه می باشند و متقاضیان و دانشجویان خارجی می توانند به راحتی از تمامی هزینه های تحصیل و زندگی در کلمبیا را پرداخت کنند. در این بخش داریم تا به هزینه های زندگی در کشور کلمبیا اشاره کنیم:

خوراک و غذا
هزینه مورد
$4 یک وعده غذا در محل کسب و کار
$20 یک وعده غذایی در رستوران گران قیمت (دو نفر)
$1.5 یک شانه تخم مرغ دوازده عددی
$3 پانصد گرم سینه مرغ بدون استخوان
36 سنت نان برای دو نفر به مدت یک روز
$4 پانصد گرم پنیر محلی
$1 یک کیلوگرم سیب
اجاره و خرید ملک  
$407 اجاره آپارتمان ۱ خوابه در مرکز شهر (یک ماه)  
$290 اجاره آپارتمان ۱ خوابه در حومه شهر (یک ماه)  
$150 امکانات (گرمایشی، آب، گاز، برق، و غیره) برای دو نفر  
$721 اجاره آپارتمان ۳ خوابه در مرکز شهر(یک ماه)  
$504 اجاره آپارتمان ۳ خوابه در حومه شهر (یک ماه)  
$1800 قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر  
$600 قیمت هر متر مربع آپارتمان در حومه شهر  
پوشاک و لباس  
$59 شلوار جین  
$36 لباس تابستانه  
$80 یک جفت کفش ورزشی  
$75 یک جفت کفش چرمی مردانه  
حمل و نقل  
80 سنت یک لیتر بنزین  
41 سنت تاکسی تا یک کیلومتر  
$2.5 تاکسی تا یک ساعت انتظار  

شرایط تحصیل در کلمبیا

مناسب بودن و مطلوب بودن شرایط تحصیل در کلمبیا باعث شده تا دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور به کلمبیا مهاجرت کنند. تحصیل در دانشگاه ها و مراکز تحصیلی عالی کشور کلمبیا در سه دوره تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر می باشد و دانشجویان می توانند جهت تحصیل در دوره های تحصیلی ذکر شده در اکثر رشته های تحصیلی مشغول به تحصیل شوند. به یاد داشته باشید که تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا در دوره کارشناسی به مدت چهار سال تحصیلی، تحصیل در دوره کارشناسی ارشد به مدت دو سال تحصیلی و تحصیل در دوره دکترا در دانشگاه های کشور کلمبیا به مدت سه الی پنج سال تحصیلی به طول می انجامد.

دانشگاه های کشور کلمبیا به دو بخش دولتی و خصوصی تقسیم می شوند و لازم به ذکر است که هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی بیشتر از هزینه های تحصیل در دانشگاه های دانشگاه های دولتی می باشد. کسب بورس تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی جهت تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبی امکان پذیر می باشد و این موضوع موجب آسان تر شدن شرایط تحصیل دانشجویان در این کشور می شوند. دانشجویان و متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا را دارند می توانند با کسب بورس تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی هزینه های تحصیل و هزینه های اقامت خود در این کشور را به صورت چشگیری کاهش دهند. در ادامه این نوشتار با شرایط تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا بیشتر آشنا خواهید شد.

تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا

دانشگاه های کشور کلمبیا در سطح جهان شناخته شده می باشند و دانشجویانی که موفق به کسب مدرک از دانشگاه های خصوصی و دولتی این کشور می شوند می توانند در  تمام نقاط جهان مشغول به کار شوند. معتبر ترین و بهترین دانشگاه های کشور کلمبیا در بین سیصد دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند و هر ساله دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل در کلمبیا وارد این دانشگاه ها میشوند. هزینه های بسیار مقرون به صرفه و مناسب تحصیل در دانشگاه های کلمبیا باعث شده اند تا تعداد متقاضیان و دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند افزایش یابد. همچنین لازم به ذکر است که دانشجویان می توانند جهت تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا یکی از دو زبان انگلیسی و یا اسپانیایی را انتخاب کنند.

دانشجویان و متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا را دارند باید در نظر داشته باشند که داشتن تسلط کامل بر زبان انگلیسی کافی می باشد و ارائه مدرک زبان امری ضروری و الزامی محسوب نمی شود. مهاجرت تحصیلی به کشور کلمبیا و فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های معتبر این کشور میتواند یکی از راه های رسیدن به اقامت کشور کلمبیا باشد. گرچه شایان ذکر است که کسب اقامت در این کشور از راه های مختلفی چون اشتغال، سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار نیز امکان پذیر می باشد. هموطنان عزیزی که قصد دارند به آمریکا مهاجرت کنند می توانند با مراجعه به مقاله “قوانین مهاجرت به آمریکا” از شرایط و مقررات مهاجرت به این کشور آگاه شوند.

هزینه ها و مخارج تحصیل در کلمبیا

هزینه ها و مخارج تحصیل در کشور کلمبیا همانند سایر کشور های جهان بستگی به دانشگاه، رشته تحصیلی، دوره تحصیلی و همچنین برنامه های تحصیلی دارد و متقاضیان و دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند می بایست حتما قبل از مهاجرت تحصیلی به این کشور از هزینه ها و شهریه تحصیل در دانشگاه مورد نظر اطلاعات کامل کسب کنند. متقاضیان و دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کلمبیا را دارند، می توانند در خوابگاه های دانشجویی و یا خانه های شخصی اقامت داشته باشند. هزینه های خوابگاه های دانشجویی کم تر از خانه های شخصی می باشد و دانشجویان می بایست توان پرداخت تمامی هزینه های خوابگاه و همچنین خانه های شخصی را داشته باشند. میانگین هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا به صورت زیر می باشد:

هزینه مورد
$580 تحصیل در دانشگاه های دولتی (هر ترم)
$1500 تحصیل در دانشگاه های خصوصی (هر ترم)
$900 هزینه زندگی (ماهانه)

تحصیل در دوره های مختلف در کشور کلمبیا

همانطور که گفته شد، تحصیل در دانشگاه های کشورکلمبیا در سه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر می باشد. دانشجویان می بایست جهت تحصیل در دوره کارشناسی، دوره تحصیلی متوسطه را با نمرات بالا به پایان رسانده باشند و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی داشته باشند. دانشجویان و متقاضیانی که قصد تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور کلمبیا را دارند، می بایست مدرک تحصیلی دوره کارشناسی (لیسانس) را ارائه دهند و مدرک زبان انگلیسی داشته باشند. همچنین تحصیل در دوره دکترا در دانشگاه های کشور کلمبیا نیز نیاز به داشتن مدرک فوق لیسانس معتبر دارد و دانشجویان این دوره می بایست پروژه های تحقیقاتی مطلوب و با کیفیت ارائه دهند و جهت کسب پایان نامه از پروژه های خود دفاع کنند.

با مراجعه به مقاله “شرایط تحصیل در آمریکا” می توانید از قوانین و شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور آگاه شوید.

کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی سفیران سروش سعادت با افتخار آماده خدمت به تمامی هموطنان عزیز در زمینه های مختلف حقوقی و مهاجرتی می باشند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#هزینه_های_زندگی_و_تحصیل_در_کلمبیا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat




  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • دوشنبه 04 شهریور 1398,19:11
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش