رزتمپ

هزینه اقامت بلغارستان
  • بازديد : 58
هزینه اقامت بلغارستان

هزینه اقامت بلغارستان در مقایسه با اکثر کشورهای اروپایی بسیار ارزان است. در این مقاله به بررسی هزینه زندگی و شرایط پرداخته می گردد. در این مقاله تهیه شده که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است و به تجزیه و تحلیل هزینه زندگی و هزینه اقامت بلغارستان می پردازد، بلغارستان را به عنوان مکانی نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه تر برای زندگی توصیف می کند در حالی که با بسیاری از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا مقایسه می شود. بلغارستان کشور کوچک اروپای شرقی است که ممکن است هرگز نام آن را نشنیده باشید. بلغارستان کشوری با کوه های بلند است. استراحتگاه های بزرگ دریایی و شهرهای کوچک زیبا و دنج که اگر یک بار تصاویر آنها را مشاهده کنید، مشتاق دیدن آنها خواهید شد. این گوهر کمیاب بلکانی چیزهای زیادی برای ارائه به بازدید کنندگان و مهاجران خود دارد.

بررسی هزینه اقامت بلغارستان در سال 2020

تجزیه و تحلیل تطبیقی ​​بلغارستان را در مقایسه با اکثر کشورهای دیگر اتحادیه اروپا، ارزان و مقرون به صرفه تر توصیف می کند. با این حال، قیمت برخی از مواد غذایی اساسی و برق به طور مداوم در حال افزایش است که به هزینه های زندگی می افزاید. قیمت ها و هزینه زندگی و هزینه اقامت در بلغارستان از شهری به شهر دیگر متفاوت است و زندگی در شهرهای بزرگتر این کشور گران تر است. هزینه های زندگی شامل هزینه های اقامت و همچنین هزینه های روزمره مانند غذا، حمل و نقل، گذراندن اوقات فراغت و غیره است.

مهاجران از هزینه کم زندگی در بلغارستان برخوردار خواهند شد. با این حال، حقوق در بلغارستان به همان اندازه کم است. بسیاری از مهاجران بازنشسته از اروپای غربی یا ایالات متحده آمریکا به بلغارستان نقل مکان می کنند زیرا این امکان را برای آنها فراهم می کند که ارزان تر خرید کنند در حالی که قدرت خرید حقوق بازنشستگی خود را افزایش می دهد. این اجازه می دهد مهاجران ساکن بلغارستان با هزینه کمتری از سبک زندگی اروپایی برخوردار شوند. علاوه بر هزینه های زندگی، مهاجران خارجی باید هزینه اقامت بلغارستان را نیز در نظر بگیرند.

هزینه مسکن و هزینه اقامت بلغارستان

مهمترین هزینه زندگی در بلغارستان شامل هزینه مسکن و مواد خوراکی می شود. در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا، هزینه مسکن در بلغارستان نسبتاً ارزان است. همانطور که در اکثر کشورها، هرچه به مراکز شهری نزدیک می شود، هزینه مسکن گران تر است، در کشور بلغارستان نیز اینگونه می باشد. هنگام تأمین اجاره، از مهاجران انتظار می رود که هزینه های کارگزاران و آژانس املاک و مستغلات، اجاره ماه اول را پیش پرداخت کنند و همچنین غیر سپرده قابل استرداد که معمولاً شامل اجاره 1 ماه است، پرداخت می کنند.

هزینه های اسکان در بلغارستان یکی از اولین ملاحظات برای هر کسی است که می خواهد به این کشور نقل مکان کند. اجاره خانه و آپارتمان در بلغارستان در دسترس هر خانواده ای با درآمد متوسط ​​است. مهاجران همچنین باید بدانند که محل زندگی مطلوب آنها عامل مهمی است که باید هنگام تهیه بودجه مسکن مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، اجاره های خارج از مرکز شهر در حدود 55BGN تا 135 BGN (لوا بلغارستان) ارزان تر از اجاره هایی هستند که در مکان های اصلی مانند Pleven و Sofia یافت می شوند.

هزینه مواد غذایی در بلغارستان

همانطور که قبلاً ذکر شد، حدود 33% از درآمد یک فرد یا خانوار صرف خرید کالاهایی در بازار، به ویژه مواد غذایی می شود. با این حال، قیمت مواد غذایی در بلغارستان تا زمانی که مهاجران محصولات محلی که در تمام طول سال به راحتی در دسترس هستند را خریداری کنند مقرون به صرفه است. به طور کلی، هزینه خرید مواد غذایی خارجی در بلغارستان می تواند هزینه های بیشتری را به همراه داشته باشد.

صرف وعده غذایی در یک رستوران در بلغارستان همچنین می تواند یک فعالیت سرگرم کننده برای سپری کردن زمان بیشتر با خانواده باشد. صرف غذا در بلغارستان مقرون به صرفه است و بسیاری از افراد می توانند وعده غذایی خود را با قیمت مناسب در رستوران صرف کنند. به یاد داشته باشید که صرف غذا در رستوران های مجلل در مرکز شهرهای بلغارستان ممکن است هزینه های زیادی داشته باشد. اما صرف غذا در پاب ها و رستوران های کوچکتر می تواند تجربه جدید و مقرون به صرفه باشد. به طور کلی، نسبت به اکثر کشورهای اتحادیه اروپا، غذا خوردن در بلغارستان ارزان است و مصرف مواد غذایی محلی بسیار مقرون به صرفه است. به طور طبیعی، غذاهای وارداتی گران تر از خرید محلی هستند.

هزینه حمل و نقل و هزینه اقامت بلغارستان

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به طور کلی در بهترین شهرهای بلغارستان ارزان است و مهاجران خارجی که در شهرهای بزرگی مانند صوفیه زندگی می کنند گزینه های زیادی برای نحوه رفت و آمد دارند. به طور کلی، هزینه سوار شدن تاکسی کاملا ارزان است، به جز کابین های سانی بیچ که به دلیل تعجب آور بودن شهرت زیادی دارند. مهاجران که رانندگی را ترجیح می دهند می توانند وسیله نقلیه ای را با قیمت اولیه 5.800BGN یا تقریبا €3.000 (یورو) تهیه کنند. قیمت بنزین نیز مقرون به صرفه است به جز در فصل زمستان که افزایش عادی قیمت وجود دارد.

به طور کلی، زیرساخت های حمل و نقل عمومی بلغارستان به خوبی توسعه یافته و بسیار مقرون به صرفه است. بیشتر بلغاری ها در شهرها با اتوبوس رفت و آمد می کنند که قیمت آن با سیستم های تراموایی که در برخی از مراکز شهر بلغارستان کار می کنند، مشابه است.

بهترین شهرهای بلغارستان عبارتند از:

  • صوفیه
  • وارنا
  • بورگاس
  • پلوودیف

شما عزیزان اگر به فکر زندگی در بهترین شهرهای کشور بلغارستان یا سایر شهرهای اروپایی هستید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از هزینه ها و شرایط زندگی در شهر مورد علاقه خود مطلع شوید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

02191003232

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

safiran_mohajerat

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#هزینه_اقامت_بلغارستان

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat




  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • سه شنبه 21 بهمن 1399,16:08
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش