رزتمپ

مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک
  • بازديد : 33
مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک

مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک از جمله سرمایه گذاری در این کشوور محسوب می گردد که از متقاضیان خاص به خود برخوردار می باشد، لذا بررسی و مد نظر قرار دادن هزینه های انجام این پروسه بسیار حائز اهمیت می باشد. مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک یکی از سایره راه های پرهزینه مهاجرت محسوب می گردد که نباید از آن چشم پوشی کرد.

افراد می توانند با کمک مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به انجام برسانید. این موسسه راهنمای بسیار خوبی برای شما در امر مهاجرت به انگلستان و اخذ اقامت این کشور خواهد بود.

شرایط خرید ملک در انگلستان

ممکن است برای بار اول اقدام به خرید ملک در کشور انگلستان نمایید. در این صورت لازم است بدانید شخص وام دهنده از شخص وام گیرنده درخواست سپرده ای به مدت 5 الی 10 ساله را می نمایند. هر چه قدر میزان یا میزان سود و نرخ وام بیشتر باشد، بهره ای که توسط آنان دریافت می گردد، بیشتر خواهد شد.

بر همین اساس، افراد وام دهنده میزان درآمد ماهیانه افراد متقاضی وام را مورد بررسی قرار داده و متناسب با همان میزان درآمد، اعطای وام جهت خرید مسکن می نمایند. بنابراین برای دریافت وام مسکن، شخص وام دهنده به طور کلی از جزئیات درآمد و هزینه های زندگی وام گیرنده اطلاعات کافی را به دست می آورد.

خرید ملک در انگلستان در مبحت مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک، هزینه هایی را در بر دارد که علاوه بر بودجه اختصاص یافته به خرید ملک، می توان به هزینه های مربوط به وکیل، تمبر،‌ اداره ثبت اسناد و املاک و… نیز اشاره نمود.

فرآیند خرید ملک در انگلستان

در بررسی شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک می توان گفت که خرید ملک در این کشور در 3 مرحله انجام می گیرد که شامل جست و جو و پیشنهاد، واگذاری و امور نهایی مربوط به خرید ملک می گردد.

در بخش های بعدی مقاله به بررسی هر یک از مراحل توسط موسسه حقوقی سفیران سروش پرداخته شده است که می توانید از طریق تماس با موسسه به جزئیات بیشتر دست یابید.

وهله جست جوی ملک

وهله اول در خرید ملک در انگلستان، جست و جوی ملک و پیشنهادات ملکی است. به عبارت دیگر فرد متقاضی در قدم اول می بایست به جست و جوی ملک مورد نظر بپردازد و یا پیشنهادات ملکی را که معمولا از سوی اداره املاک برای فرد خریدار ارائه می گردد را مورد بررسی قرار دهد.

موارد پیشنهادی از سوی آژانس های املاک، صرفا در حد پیشنهاد بوده و دارای بار حقوقی برای فرد خریدار نبوده و از لحاظ حقوقی الزامی برای خرید وجود ندارد.

پس از این که ملک مورد نظر یافت شد، می بایست تحقیقات لازم درخصوص ملک توسط خریدار انجام گیرد. این بررسی ها در دو مرحله تحقیق ساختمانی و گزارش خریدار خانه انجام می گیرد.

مواردی از قبیل پرداخت مالیات های شهرداری، سال ساخت خانه، سالم بودن بنای ساختمان و… از جمله مواردی است که می بایست مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد تا در مراحل بعدی فرد خریدار را دچار مشکل نسازد.

مرحله واگذاری و انتقال ملک

وهله دوم مربوط به واگذاری ملک و انتقال قانونی آن است که در این مرحله حضور یک وکیل قانونی ضرورت دارد. در این وهله یاداشتی بین وکیل فروشنده و وکیل خریدار رد و بدل می گردد.

سپس پیش نویس قرارداد خرید ملک از سوی وکیل فروشنده تنظیم گردیده به وکیل خریدار ارائه می گردد که حاوی مشخصات و اطلاعات مربوط به ملک شامل شرایط و وضعیت ملک، نحوه خرید ملک و مواردی از قبیل قیمت و نحوه پرداخت می باشد. وکیل خریدار با بررسی پیش نویس، پای میز مذاکره با وکیل فروشنده می نشیند.

مواردی که مورد بررسی قرار می گیرد شامل این که ملک در میان هیچ گونه پروژه ای قرار ندارد، امنیت و بنای ملک مورد اطمینان هست یا خیر و مواردی از این قبیل کاملا مورد مذاکره قرار می گیرد.

مرحله تحقیقات و بررسی ها ممکن است به مدت 2 هفته یا در برخی موارد 2 یا 3 ماه طول بکشد.

مرحله‌نهایی و ثبت ملک

آخرین وهله از خرید ملک در امر مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک، مرحله امضای قرارداد و ثبت نهایی ملک است. پس از این که طرفین به توافقات لازم دست یافتند و رضایت طرفین جلب گردید، مرحله نهایی که امضای قرارداد است اتفاق می افتد.

در این مرحله طرفین به صورت قانونی و حقوقی درخصوص بندهای قرارداد متعهد می گردند. میزان مبلغ اولیه که باید توسط فرد خریدار پرداخت گردد، 10 درصد از کل ارزش ملک بوده که غیر قابل عودت می باشد. سپس قرارداد اننتقال ملک از سوی طرفین به امضا می رسد.

در این قرارداد تاریخ تکمیل و ثبت نهایی ملک در اداره اسناد و املاک در این کشور تعیین و مشخص می گردد. هزینه هایی که در این مرحله وجود دارد شامل تمبر، وکیل، اداره اسناد و… می باشد که می بایست از سوی خریدار پرداخت گردد.

تسهیلات مسکن برای اتباع خارجی

کلیه افراد خارجی اعم از مقیم یا غیر مقیم حق استفاده و دریافت تسهیلات مسکن از بانک های این کشور جهت خرید ملک در انگلستان را خواهند داشت و به طور کاملا قانونی می توانند اقدام نمایند. ناگفته نماند که هر بانکی با توجه به شرایطی که در بانک حاکم است، اعطای تسهیلات می نماید.

قیمت ملک در انگلستان

اگرچه بانک های انگلستان تصمیم به بالا بردن نرخ های سود بانکی را دارند، اما همواره بازار ملک در کشور انگلستان پایدار بوده و دارای ثبات است. از این رو تصمیم به مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک می تواند عاقلانه به نظر بیاید.

قیمت ملک در شهر لندن به عنوان پایتخت انگلستان، به قیمت 000/482 یورو می باشد. بر اساس آمارهای به دست آمده از سوی لندرجیستری و اداره آمار ملی کشور انگلستان (ONS) مشخص گردید که قیمت ملک در انگلستان به میزان 4/2 درصد (معادل 000/11 یورو) نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. در حال حاضر قیمت ملک در بازار املاک انگلستان در حال کاهش بوده و در سال 2017 میلادی 9/0 درصد کاهش در ماه اکتبر را شاهد بوده ایم. در نهایت فرد از طریق خرید ملک می تواند به اقامت انگلستان با خرید ملک دست یابد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی ها و مشاوره های لازم را درخصوص مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک و به طور کلی نحوه اخذ اقامت در این کشور را در اختیار عزیزان سرمایه گذار و متقاضی قرار خواهد داد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت #مهاجرت  #اروپا 

#مهاجرت_به_انگلستان_از_طریق_خرید_ملک

#safiran_soroosh_saadat




  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • شنبه 25 خرداد 1398,12:08
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش