رزتمپ

شرایط مهاجرت به استرالیا
  • بازديد : 32
شرایط مهاجرت به استرالیا

شما عزیزان می توانید با بررسی شرایط مهاجرت به استرالیا در بخش های گوناگون، ویزای مورد نظر را با توجه به شرایط خود از لحاظ مهارتی یا مدرکی و … انتخاب نمائید. با توجه به قوانین جدید مهاجرت به استرالیا، از راه های متفاوتی می شود به این کشور مهاجرت نمود. مهاجرت برای افرادی که شرایط تحصیلی یا مهارت خاصی دارند یا امکان سرمایه گذاری و کارآفرینی دارند در بین راه های متنوع این کشور مقدور می باشد. ما روش های مختلف مهاجرت به استرالیا را برای شما شرح خواهیم داد و شما می توانید در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با مشاوران موسسه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

روش های مهاجرت به استرالیا

به چندین روش می توان به کشور استرالیا مهاجرت کرد که ما در این بخش به ۹ مورد از آنها می پردازیم:

  • مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی
  • مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری
  • مهاجرت از طریق اخذ ویزای کار یا Skilled Worker
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ویزای خویشاوندان
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی

استرالیا سومین کشور انگلیسی زبان دنیا بوده که دارای ۳۸ دانشگاه دولتی می باشد. سیستم نظام آموزشی در این کشور به این صورت طراحی شده است که در طول سال فقط دو ترم تحصیلی وجود دارد و ترم تابستانی برای سرعت بخشیدن به مدت زمان تحصیل، برنامه ریزی شده است. لازم بذکر است بدانید جهت مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل حتما باید مدرک معتبر زبان انگلیسی (آیلتس ۶) داشته باشید. هر دوره تحصیلی در این کشور دارای قوانین خاص و هزینه های متفاوتی می باشد که به آن می پردازیم.

تحصیل در دوره های مختلف استرالیا و هزینه آن

برای تحصیل در کشور استرالیا، هر مقطع شرایط خاص خود را دارد:

تحصیل در دوره های Schools: هزینه تحصیل در این دوره بین ۱۰.۰۰۰ الی ۱۸.۰۰۰ دلار متفاوت می باشد.

تحصیل در دوره های Diploma: هزینه تحصیل در این دوره بین ۱۵.۰۰۰ الی ۲۸.۰۰۰ دلار متفاوت است.

تحصیل در مقطع لیسانس: این مقطع از تحصیل در این کشور به مدت ۴ سال بوده و هزینه تحصیل بین ۱۶.۰۰۰ الی ۳۵.۰۰۰ دلار می باشد.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس: این مقطع تحصیلی ۲ سال به طول می انجامد و هزینه تحصیل آن حدودا بین ۲۰.۰۰۰ الی ۳۵.۰۰۰ دلار و هزینه زندگی در این کشور بین حدود ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ دلار می باشد.

مهاجرت از طریق ویزای کار

برای اخذ این نوع ویزا شرایط مهاجرت به استرالیا متفاوت است، فرد متقاضی حتما باید در محاسبه ارزیابی دارای امتیاز کافی باشد. این نوع محاسبه از طریق وزارت مهاجرت به استرالیا یا همان DIBP تعیین و ارزیابی می شود. در این نوع ارزیابی نشان می دهد که آیا شما امتیاز کافی برای داشتن شرایط لازم، نیروی کار و گرفتن ویزای کار را دارید یا خیر؟

یعنی اینکه نقاط قوت و مثبت شما توسط وزارت مهاجرت به استرالیا و حفاظت از مرزهای این کشور تایید گردد و سپس برای اخذ ویزای کار اقدام کنید. برای اخذ این نوع ویزا که برای نیروی کار ماهر می باشد داشتن شرایط زیر از واجبات است:

  • داشتن مهارت کافی در زبان انگلیسی
  • سن افراد متقاضی حتما باید زیر ۵۰ سال باشد
  • ثبت شغل خود در فهرست مشاغل ماهر
  • ارزیابی سلامت شما و انجام معاینات پزشکی توسط یک دکتر
  • ارزیابی شخصیت شما توسط این دولت که حتما باید دارای شخصیت بالایی باشید
  •  ارزیابی مهارت شما که در این ارزیابی برای هر مهارت شرایط خاصی وجود دارد

مهاجرت از طریق ویزای کار یا Skilled Worker

برای دریافت ویزای skill worker در ابتدا باید مدرک تحصیلی افراد در لیست مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا باشد و از طرفی توانایی ها و نقاط مثبت افراد در این کشور بر اساس امتیاز بندی است، که طبق همان محاسبه ارزیابی صورت می پذیرد. کشور استرالیا توریستی بوده و از این رو متقاضیان زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند و به همین جهت ممکن است مدت زیادی را برای دریافت ویزای کار صرف کنید.

مهاجرت از طریق تولد

این کشور به خانواده اهمیت زیادی می دهد، از این جهت هزینه های بیمارستان برای تولد نوزاد شخصی که تابعیت کشور را دارد توسط این دولت پرداخت می شود. این کشور از قبل بارداری مادر، زمان بارداری و تا زمان تولد نوزاد هیچ گونه هزینه ای از والدین دریافت نمی کند و حتی به کودک امکانات قابل توجهی می دهند. تابعیت کشور استرالیا از طریق تولد نوزاد به دو روش صورت می گیرد:

تابعیت خاک: در قدیم این کشور قانون اعطای تابعیت براساس خاک را برای والدینی چه از اتباع استرالیا باشند و چه از اتباع استرالیا نباشند قرار داده بود، فرزند آنها در خاک این کشور متولد بشود جزو تبعه و شهروند استرالیا می شود ولی در حال حاضر این قانون لغو گردیده است.

تابعیت خون: در حال حاضر کشور استرالیا تابع خون می باشد به عبارتی اگر پدر و مادر کودک متولد شده دارای تابعیت استرالیا باشند می توانند برای فرزندان خود درخواست تابعیت کنند.

مهاجرت از طریق ازدواج

در اخذ این نوع ویزا شخص مقیم استرالیا می تواند با توجه به شرایط مهاجرت به استرالیا، همسر خود را با هزینه کم و به صورت رایگان به استرالیا ببرد و از این رو اگر با یک شهروند استرالیایی نامزد یا ازدواج نماید، باید مطلع باشد که شرایط اخذ ویزای این کشور را دارد. با این حال اخذ این نوع ویزا هم شرایط خاص خود را دارد از جمله داشتن یک اسپانسر در این کشور که باید یک بیانیه کتبی مبنی بر حمایت از شما به مدت ۲ سال اول حضور خود در استرالیا، از جمله کمک های مالی، هزینه محل اقامت و …. را متعهد گردد و ارائه دهد.

از جمله شرایط دیگر اخذ این نوع ویزا روند ارزیابی رابطه شما با همسرتان است، پس از اینکه تعهد ضامن به همراه ۲ سال زندگی مشترک ارائه گردد و مدارکی که نشان دهنده واقعی بودن رابطه آنها باشد و هدف آنها از ازدواج را کسب اقامت عنوان ننماید، به اداره مهاجرت ثابت شود و همچنین ازدواج بصورت رسمی در این کشور ثبت شده باشد، در اینصورت اخذ اقامت دائم استرالیا دریافت خواهد شد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

در  پروسه سرمایه گذاری در استرالیا  شرایط متفاوت است و شرایط بخصوص و خاصی وجود دارد تا بتوانید این نوع ویزا را اخذ نمایید، از جمله این شرایط کسب مدرک زبان حداقل آیلتس ۵ و موافقت نامه های دولتی استرالیا می باشد. از دیگر شرایط مهم اخذ این نوع ویزا این است که باید سن متقاضی زیر ۵۵ سال باشد و حداقل سه سال سابقه مدیریتی داشته باشد و مهمترین نکته داشتن تمکن مالی و سرمایه کافی جهت سرمایه گذاری در این کشور می باشد. برای عملی شدن این امر حتما با مشاورین ما در موسسه سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

مهاجرت از طریق ویزای خویشاوندان

افرادی که برای این نوع ویزا اقدام می کنند باید شرایط مهاجرت به استرالیا را بدانند و مدارکی جهت تعلق خاطر به کشور خود و عدم تمایل به ماندن در این کشور ارائه دهند و مهمتر از همه باید دارای تمکن مالی خوبی باشند.
ویزای خویشاوندان برای بستگان و دوستان این شرایط را مهیا می سازد تا بتوانند با دعوتنامه برای مدت محدودی که آفیسر ویزا این تایم را تعیین می کند، سفر کنند. لازم به ذکر است تایید و مجوز اخذ این نوع ویزا در مصاحبه توسط آفیسر ویزا صادر می شود.

شرایط مهاجرت به استرالیا

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

برای اخذ ویزا از طریق ثبت شرکت شما باید شرایط مهاجرت به استرالیا را احراز نمائید. زیر ۵۵ سال سن داشته باشید و از طرفی حمایت یکی از ایالت های استرالیا را به همراه تجربه و مهارت لازم در زمینه فعالیت شرکت مذکور داشته باشید، تمکن مالی حداقل ۵۰۰/۰۰۰ دلار در حسابتان مورد نیاز می باشد.
با داشتن این شرایط شما می توانید شرکتی را در استرالیا به ثبت برسانید و ویزای مهاجرت از این طریق را دریافت نمایید. در این مورد نیز چون بار حقوقی زیادی می تواند داشته باشد بهتر است قبل از اقدام برای این نوع ویزا با مشاوران موسسه سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید.

مهاجرت از طریق پناهندگی

مهاجرت از طریق پناهندگی در استرالیا دارای ۴ نوع می باشد که به موارد زیر تقسیم می شود:

  • ویزای پناهندگی زیر کلاس ۲۰۰
  • ویزای خاص بشر دوستانه زیر کلاس ۲۰۱
  • ویزای نجات اضطراری زیر کلاس ۲۰۳
  • ویزای زنان در معرض خطر زیر کلاس ۲۰۴

پناهندگی در استرالیا تحت هیچ شرایطی پیشنهاد داده نمی شود زیرا این کشور قوانین خود را در خصوص افراد پناهجو هر روز سخت تر می نماید و جزء پر هزینه ترین راه های مهاجرت به این کشور محسوب می شود. از روش های مهاجرت به استرالیا می توان گفت، مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و پناهندگی بسیار پرهزینه است به همین دلیل در صورت احراز شرایط می توانید برای انواع ویزای کاری استرالیا اقدام نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#شرایط_مهاجرت_به_استرالیا

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat




  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • پنجشنبه 23 خرداد 1398,10:37
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش