رزتمپ

درباره آرژانتین
  • بازديد : 70
درباره آرژانتین

امروزه افراد زیادی برای مهاجرت آرژانتین را انتخاب میکنند. افرادی که در سال 2019 قصد مهاجرت دارند باید درباره آرژانتین اطلاعات کاملی داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تصمیم دارد در باب روش های مهاجرت به آرژانتین و درباره آرژانتین مطالبی را به نگارش در آورد. درباره آرژانتین می توان گفت که این کشور در قاره آمریکا و در بخش جنوبی این کشور واقع شده است. پس از این که این کشور توانست مستقل شود و اعلام استقال کند اتفاقات نامطلوبی مثل حکومت های متعدد دیکتاتوری، شکست خوردن در برابر کشور انگلستان، وضعیت نامناسب اقتصادی و از دست دادن جزیره های مالویناس اتفاق افتاد.

مساحت این کشور 2766890 کیلومتر مربع می باشد که به عنوان دومین کشور بزرگ در آمریکا جنوبی شناخته می شود. این کشور در رده بندی وسعت کشور ها در جهان در رده هشتم قرار دارد. مهمترین شهر آرژانتین بوینس آیرس می باشد که به عنوان پایتخت این کشور شناخته می شود. مردم این کشور به زبان اسپانیایی با یکدیگر به مکالمه می پردازند، زبان تجاری این کشور انگلیسی می باشد ولی برای گذراندن روزمره خود و تحصیل در دانشگاه های این کشور باید به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید. جمعیت این کشور بزرگ 40091359 نفر می باشد.

درباره آرژانتین و ایالت های آن

در این کشور 23 ایالت و  یک شهر خود گردان وجود دارد که نام آنبوینس آیرس می باشد. این شهر به عنوان پایتخت فدرال ولی مشروطه شناخته می شود. استان های کشور آرژانتین عبارتند از استان بوئنوس آیرس؛ شهر کاتامارکا؛ شهر چاکو؛ شهر چوبوت؛ شهر کوردوبا؛ شهر کورینتس؛ شهر انتره ریوس؛ شهر فورموسا؛ شهر خوخوی؛ شهر لا پامپا؛ شهر لا ریوخا؛ شهر مندوسا؛ شهر میسیونس؛ شهر نئوکن؛ شهر ریو نگرو؛ شهر سالتا؛ شهر سان خوآن؛ شهر سان لوئیس؛ شهر سانتا کروس؛ شهر سانتافه؛ شهر سانتیاگو دل استرو؛ شهر تییرا دل فیوگو و شهر توکومان.

جغرافیای کشور آرژانتین

درباره آرژانتین و جغرافیا این کشور می توان گفت که آرژانتین از شمال با کشور پاراگوئه و کشور بولیوی، از شمال شرقی با کشور برزیل و کشور اروگوئه و از جنوب و غرب با کشور شیلی هم مرز و همسایه می باشد. مرز های این کشور از شمال تا جنوب آن 3700 کیلو متر و از شرق به غرب 1400 کیلومتر می باشد.

کشور آرژانتین را می توان به 4 بخش تقسیم کرد در مرکز آرژانتین دشت های حاصل خیز پامپا وجود دارد، در قسمت پایین استان تییرا دل فیوگو واقع در نیکه جنوبی جلگه غنی از نفت پاتاگونیا قرار دارد. در شمال این کشور فلات های نیمه گرمسیری گرانچاکو قرار دارند و در مرز های غربی رشته کوه های آند واقع شده است. ایالت مندوزا بلند ترین نقطه از سطح دریا می باشد در ارتفاع 696 متری از سطح دریا کوه آکنکاگوا قرار دارد. مرتفع ترین کوه های کشور آمریکا در نیم کره جنوبی واقع شده است.

درباره آرژانتین و اقتصاد آن

اگر بخواهیم درباره آرژانتین و اقتصاد این کشور بگوییم می توان به این نکته اشاره کرد که این کشور عمده ترین تولید کننده گوشت گاو، گوشت گوسفند، پشم و گندم می باشد. در شمال غرب این کشور محصولاتی مثل میوه و انگور و در بخش پامپاس غلات تولید می شود. بیش از نیمی از این کشور تشکیل شده از مراتع می باشد در ناحیه پاتاگونی افراد به پرورش گوسفند پرداخته و در ناحیه پامپاس گاو گوشتی پرورش داده می شود. در این کشور صنایع تولیدی مانند: فولاد، سیمان، مواد شیمیایی، منسوجات، خمیر کاغذ و کاغذ تولید می شود. نیروگاه های آبی، نیروگاه های اتمی و ذغال سنگ منابع تامین انرژی این کشور می باشد. منابع طبیعی در این کشور شامل سنگ آهن، نفت، گاز طبیعی و فلزات کمیاب می شود.

جاذبه های گردشگری در آرژانتین

جاذبه های گردشگری زیادی در کشور آرژانتین وجود دارد که هر ساله افراد زیادی برای گردش به این کشور سفر می کنند. این کشور به عنوان دومین کشور توریست پذیر در آمریکا لاتین شناخته می شود.

  • آبشار های ایگواسو (Iguazu Falls)
  • معادن واندا
  • پارک ملی ایگواسو
  • قبرستان ریکولتا
  • کاسا روسادا
  • پلازا دی مایو یا میدان بزرگ
  • خیابون فلوریدا
  • سن تلمو
  • نمایشگاه ماتادورها
  • پارک سوم فوریه

روش های مهاجرت به آرژانتین

برای مهاجرت به آرژانتین روش های مختلفی وجود داد که شما می توانید با توجه به شرایط خود بهترین راه را برای مهاجرت انتخاب کنید و با رعایت شرایط و قوانین اقامت و پاسپورت این کشور را به دست آورید.

  • مهاجرت به آرژانتین از طریق تحصیل
  • مهاجرت به آرژانتین از طریق تولد
  • مهاجرت به کشور آرژانتین از طریق کار
  • مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین از طریق ازدواج
  • مهاجرت به کشور آرژانتین از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • مهاجرت به کشور آرژانتین از طریق پناهندگی

مهاجرت به آرژانتین از طریق پناهندگی و ورود قاچاقی غیر مجاز بوده. و خطر های جانی و مالی بسیاری افراد را تهدید می کند. مشاوران موسسه سفیران سروش سعادت به هیچ عنوان این روش را برای مهاجرت پیشنهاد نمی کند.

درباره آرژانتین

درباره آرژانتین و هزینه های رستوران در آن

برای مهاجرت به آرژانتین متقاضیان باید از هزینه زندگی در آرژانتین نیز آگاه باشند. در ادامه به بررسی هزینه های رستوران در این کشور می پردازیم.

 هزینه های رستوران   مبلغ
هزینه غذا در رستوران ارزان – 1 وعده 11.05 $
هزینه غذا در یک رستوران معمولی – 1 وعده دو نفره 40 $
هزینه غذا در رستوران مک دونالد – 1 وعده 7 $
هزینه کاپوچینو – 1 فنجان 3 $
هزینه نوشابه – 0.33 لیتر 1.5 $
هزینه آب معدنی – 0.33 لیتر 1.5 $

هزینه های رفت و آمد در آرژانتین عبارتند از:

 نوع وسیله حمل و نقل عمومی مبلغ
هزینه بلیط مترو 0.43 $
هزینه تاکسی 1.65 $
هزینه تاکسی – تا 1 کیلومتر 1.25 $
هزینه تاکسی – 1 ساعت انتظار 20 $

هزینه خورد و خوراک در آرژانتین

هزینه های برخی از اقلام خوراکی در این کشور به شرح زیر می باشد.

اقلام مصرفی مبلغ
هزینه شیر – 1 لیتر 1.20 $
هزینه نان – 1 قرص 1.60 $
هزینه برنج – 1 کیلو 1.80 $
هزینه تخم مرغ – 12 عدد 2 $
هزینه پنیر محلی – 1 کیلو 8.75 $
هزینه گوشت سینه – 1 کیلو 6.5 $
هزینه گوشت ران – 1 کیلو 9.17 $
هزینه سیگار – 1 بسته 2.20 $
هزینه سیب – 1 کیلو 3.60 $
هزینه گوجه – 1 کیلو 2 $
هزینه سیب زمینی – 1 کیلو 1 $
هزینه پیاز – 1 کیلو 1.31 $

مقاله ای که مطالعه کردید توسط موسسه مهاجرتی و حقوقی سفیران سروش سعادت درباره آرژانتین نوشته شده است. اگر همچنان پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده اید و نیاز به مشاوره های بیشتر دارید می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا با وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#درباره_آرژانتین

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat




  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398,12:32
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش