رزتمپ

ویزای توریستی پرتغال
  • بازديد : 26
ویزای توریستی پرتغال

کشور پرتغال به پایتختی لیسبون از کشورهای توسعه یافته اروپایی است که ویزای توریستی پرتغال از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. لیسبون جزء یکی از شهرهای مهم اروپا محسوب می باشد که علاوه بر جذب بالای توریست از ذخایر ثروت پرتغال نیز بهرمند می باشد در این میان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بنا را بر این گذاشته است که اطلاعاتی در باب این مدل ویزای کشور پرتغال در اختیار شما قرار دهد. اما قبل از اینکه بخواهیم وارد مبحث ویزای توریستی شویم در ابتدا به بررسی انواع ویزا می پردازیم.

انواع ویزا در کشور پرتغال

تقسیم بندی ویزاها  4 مدل میباشد که در این میان به معرفی سه نوع معروف این ویزا می پردازیم:

روادید نوع A: نوعی از ویزای ترانزیت فرودگاهی می باشد که به متقاضی این اجازه را می دهد. در یکی از فرودگاه های محدوده شنگن پرواز خود را جهت سفر به کشور دیگر عضو اتحادیه شنگن تغییر دهد.

روادید نوع B: این نوع ویزا همانند ویزا نوع A می باشد با این تفاوت که متقاضی می تواند به مدت حداکثر 6 روز از کشوری در ناحیه شنگن عبور کند.

روادید نوع C: این نوع ویزا ملقب به ویزا تایپ C یا توریستی می باشد که ما در این مقاله به این موضوع می پردازیم، این نوع روادید کوتاه مدت می باشد که برای مدتی صادر می گردد که متقاضی حق دارد در کشورهای عضو اتحادیه شنگن اقامت داشته باشد و متقاضیانی که قصد به  اقدام این ویزا داشته باشند می بایست بدانند که بسته به هدف و شرایط سفر یکی از 3 نوع زیر قابل دریافت میباشد.

ویزای یک بار ورود (Single – entry)

 همان طور که از اسم این نوع ویزا مشخص می باشد این نوع روادید یک بار ورود می باشد که به محضترک کردن کشور مقصد اعتبار این ویزا از بین می رود و منقضی می شود.

ویزای دو بار ورود: این نوع ویزا نیز نوعی دیگر از ویزا ورود به محدوده شنگن می باشد که متقاضیان در این ویزا می توانند به مدت دوبار به اتحادیه شنگن با مدت زمان مشخص شده ورود داشته باشند.

ویزای چند بار ورود (Multiple – entry):محدودیتی که در این نوع ویزا برا متقاضیان می باشد بدین صورت می باشد که مدت اعتبار این ویزا به مقدار 90 روز در 6 سال می باشد که این مدت زمان به محض ورود به شنگن رقم می خورد.

ویزای اعتبار محدود منطقه‌ای (VLT): این نوع ویزا به متقاضیان اجازه می دهد که صرفا در کشور ناحیه شنگن و یا چند کشور دیگر شنگن که روادید از آن اخذ شده است، افراد سفر کنند که بیش تر در شرایط خاص صادر می گردد اگر بخواهیم به مثالی در این نوع روادید اشاره نمائیم می توانیم به ویزای های بشردوستانه اشاره نمائیم.

ویزای نوع D:

در این نوع ویزا یک فرق کلی با سایر ویزاها وجود دارد و بدین صورت می باشد که این نوع روادید اقامتی می باشد و برای متقاضیانی که قصد اقامت های بلند مدت به مقدار بیش از 6 ماه را دارند صادر میگردد که می توان به ویزاهای دانشجویی و تجار در خصوص اقامت های 1 ساله اشاره نمود, این نوع روادید بیشتر در خصوص اخذ اقامت دائم و تابعیت برای متقاضیان صادر می گردد و با در دست داشتن این ویزا افراد می توانند به سایر کشرهای عضو اتحادیه شنگن بدون محدویت سفر کنند.

برای دریافت ویزا D متقاضیان می بایست از شرایط ذیل برخوردار باشند که به بررسی اجمالی می پردازیم:

الف)موقعیت های تحصیلی که در خصوص تحصیلات برای دانشجویان و یا دانش آموزان پذیرش تحصیلی اخذ می گردد.

ب)ویزاهایی که در خصوص کار متخصصین و یا کارگران ماهر در خصوص کاریابی و به اشتراک گذاشتن فعالیت در کشور مقصد روادید صادر می گردد.

ج)روادید هایی که در خصوص سرمایه گذاری در خصوص جذب سرمایه گذار صادر می گردد.

ویزای توریستی پرتغال

متقاضیانی که قصد اخذ ویزای توریستی پرتغال را دارند می بایست بدانند. که در این کشور از سال 1995 ویزای توریستی صادر می گردد. که افرادی که خواهان این کشور در خصوص ویزای توریستی می باشند می توانند با اخذ ویزای توریستی شنگن این اتفاق را برای خود رقم زنند. طبق آمار ارائه شده که در سال 2019 اخذ شده است کشور پرتغال از جمله کشورهایی می باشد که بیشترین میزان درخواست را در خصوص جذب توریست و اقامت نوع C به خود اختصاص داده است که با کمترین میزان ردی مواجه شده است که این مقدار برابر با 14.93 درصد می باشد. هر شخصی از جمله متقاضیان بالای 18 سال می بایست در خواست ویزای خود را به ثبت برسانند.

هزینه های ویزای توریستی پرتغال

(طبق آخرین اصلاحات در تاریخ 1 نوامبر 2019)

هزینه : یورو نوع ویزا :
60.00 درخواست ویزای شینگن
35.00 هزینه ویزا برای کودکان 6 الی 11 ساله
35.00 ویزای شینگن، تعرفه پایین: تسهیل ویزا برای شهروندان ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، کوزوو، روسیه و اوکراین

 

 

رایگان کودکان تا 5 سال

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی

  • فرم درخواست ویزا
  • پاسپورت(امضاء توسط دارنده گذرنامه که می بایست به تعداد 2 صفحه خالی داشته باشد و 90 روز از تاریخ آخرین سفر شنگن اعتبار داشته باشد – حداقل 3 ماه اعتبار از پس از خروج از منطقه شینگن)
  • عکس(عکس رنگی با پیش زمینه سفید و اندازه عکس های پاسپورت)
  • اثبات شغل
  • اخطار نامه کارفرما اصلی و امضا شده اخیر (حداکثر 1 ماه) و یا آخرین 3 ماه پرداخته
  • دانش آموز: اشتغال به تحصیل دانشگاهی / کالج / مدرسه
  • اشخاصی که خود صاحب کسب و کار می باشند: نامه های اصلی و امضا شده اخیر تایید می کند که خود اشتغالی متقاضی به دست آمده باشد
  • مجوز شرکت : گواهی ثبت نام پس از ثبت نام کسب و کار:در صورتی که نام متقاضی در گواهینامه ذکر نشده است، پس باید مدارک اضافی نشان دهنده متقاضی اتصال – شرکت باید ارائه شود.
  • بیانیه اخیر مالیاتی برای کسب و کار ارسال می شود.
  • بیکار یا بازنشسته: با ارائه نامه بازنشستگی و ارائه دریافت مزایا انجام پذیر می باشد.
  • اثبات بودجه مالی:ارائه نامه تمکن مالی از حساب متقاضی و پرینت حساب 3 ماه
  • ارائه بلیط سفر
  • اثبات محل اقامت
  • بیمه مسافرتی

ویزای توریستی شنگن پرتغال

همان طور که تا به این قسمت از مقاله مطالعه فرمودید این مقاله در باب اخذ ویزای توریستی پرتغال برای مهاجرت به پرتغال نگارش شده است.

امید است که با به اتمام رسیدن این مقاله توانسته بایم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. ویزای توریستی، بیشتر تحت عنوان گردشگری محسوب می شود که متقاضی در این ویزا به عنوان توریست محسوب می شود و هیچ گونه اجازه کار و یا تحصیل در پرتغال و یا سرمایه گذاری ندارد.

اما به دلیل عدم اطلاعات کافی توسط اشخاص این ویزا به نحوی شناخته شده است که متقاضیان بتوانند در انتها اقامت دائم بدست آورند که این مورد کاملا نادرست می باشد و متقاضیان مهاجرت در این باب نمی توانند از موسسات حقوقی معتبر پیشنهادی داشته باشند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نه تنها می تواند در بخش مشاوره شما را راهنمایی نماید بلکه این امر را برای شما ممکن ساخته است که متقاضیان بتوانند پس از انجام مشاوره در زمینه تمامی طرق قانونی، با متقاضیان اعقاد قرارداد نماید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#ویزای_توریستی_پرتغال

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat




  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398,17:04
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش