رزتمپ

تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان
  • بازديد : 51
تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان

متقاضیان تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان در ابتدا باید مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی در رشته های ریاضی یا تجربی خود را آماده نمایند. این افراد همچنین موظف به شرکت در یک دوره کالج یک ساله، می باشند. تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان در راستای اعطای بورسیه های تحصیلی و کار ضمن تحصیل امکانپذیر می باشد. ما در این مقاله، به صورت جامعی در مورد روش های تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان بحث می کنیم. تحصیل در دوره پزشکی به سبب بازار کار بسیار خوبی که این رشته دارد، متقاضیان بسیاری در مقایسه با دیگر رشته ها دارد، کشور مجارستان به دلیل سطح کیفی آموزشی بالا و استفاده از استانداردهای جهانی به خصوص در رشته های پزشکی، رشد بسیار خوبی داشته است. وکلا و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هرگونه مشاوره رایگان در ارتباط با تحصیل پزشکی، شرایط تحصیل در کشور مجارستان به متقاضیان میباشد.

طرق مهاجرت به کشور مجارستان

امروزه در اکثر نقاط دنیا متقاضیان فراوانی برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته و توسعه یافته وجود دارد، روشهای مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله مجارستان به شرح زیر می باشد: مهاجرت کاری، تحصیلی، از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری، از طریق خرید ملک، از طریق ازدواج، از طریق تولد فرزند یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین روش های مهاجرتی، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد، زیرا اخذ روادید و پروسه مهاجرت تحصیل کوتاه و همچنین دارای هزینه کمتری می باشد. یکی از کشورهای محبوب به منظور مهاجرت تحصیلی، کشور مجارستان است زیرا این کشور دارای دانشگاه های معتبری می باشد و تمامی دروس در دانشگاه ها بر اساس استانداردهای جهانی ارائه می شوند، برای تحصیل در این کشور، دانشگاه های مجارستان ارائه دهنده بسیاری از انواع رشته های تحصیلی می باشند.

امکان تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان

در رابطه با مقاله تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان، به بررسی هزینه تحصیل پزشکی در این کشور میپردازیم، بعضی از دلایلی که باعث جذب دانشجویان فراوانی به کشور مجارستان شده است، به شرح زیر می باشد:

  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی در بهترین دانشگاه های مجارستان حتی بدون ارائه مدرک زبان
  • نداشتن محدودیت سنی جهت اخذ پذیرش
  • اعتبار بین المللی مدارک تحصیلی
  • امکان اخذ اقامت بعد از فارغ التحصیلی

هزینه تحصیل در این کشور در دوره پزشکی به ازای هر سال تحصیلی، تقریباً 16000 الی 18000 $ می باشد، ذکر این نکته لازم است که دانشگاه های کشور مجارستان به متقاضیان از بدو ورود به دانشگاه بورسیه نمی دهند. در صورتی که دانشجو بعد از گذشت مدتی ازتحصیل،  سابقه تحصیلی عالی داشته باشد و همچنین نمرات بالایی اخذ کرده باشد، میتواند برای اخذ بورسیه اقدام نماید، در صورت تأیید درخواست از سوی دانشگاه، هزینه های تحصیلی متقاضی رایگان و یا تقریباً رایگان می شود.

شرایط تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان

سیاست تحصیل رایگان در بسیاری از کشورهای جهان حدود چند سالی است که کم رنگ شده است و متقاضیان جهت پذیرش در دانشگاه های کشورهای مختلف می بایست از تمکن مالی به منظور پرداخت هزینه های تحصیلی برخوردار باشند. مجارستان از کشورهایی میباشد که برای هرکدام از موسسات آموزش عالی نظیر کالج ها، هزینه ای را به عنوان شهریه در نظر گرفته است که متقاضی در صورت پذیرش، می بایست قبل از ورود به دانشگاه، این هزینه را به حساب دانشگاه واریز نماید.

شهریه دانشگاه های این کشور در شروع هر سال تحصیلی برای هر رشته و مقطع مشخص شده است و در کل سال دچار تغییر نخواهد شد، متقاضیانی که قصد تحصیل رایگان در مجارستان را دارند، قادر خواهند بود از شرایط تحصیلی که برای این افراد در نظر گرفته شده است، استفاده نمایند. در مقاله تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان، به شرایط اخذ بورسیه و مهاجرت به این کشور پرداخته خواهد شد اما برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی در این رابطه میتوانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید و از وکلا و مشاورین با تجربه این موسسه استفاده نمایید.

تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان

روش های تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان

در رابطه با مقاله تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان، اکنون به روش های تحصیل رایگان در این کشور خواهیم پرداخت. یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد برای دانشجو، کار در حین تحصیل می باشد، مجوز کار دانشجویی به مدت 10 ساعت در هفته برای دانشجویان مقطع کارشناسی ، 20 ساعت در هفته برای دانشجویان کارشناسی ارشد و همچنین مدت 30 ساعت در هفته برای دانشجویان دکترا می باشد. روش مفید دیگر به منظور رسیدن به شرایط تحصیل رایگان در کشور مجارستان، تلاش برای واجد شرایط بودن اخذ بورسیه های تحصیلی می باشد.

بورس های تحصیلی بیشتر در 2 مقطع کارشناسی ارشد و دکتر به دانشجو اعطا میگردد، در صورتی که دانشجو از اخذ آنها برخوردار گردد از پرداخت شهریه دانشگاه و مخارج جانبی تحصیل معاف می شود. بعضی از کالج ها و دانشگاه ها انواعی از بورسیه را به متقاضیان اعطا می نمایند که در صورت استفاده از این بورسیه ها، دانشجویان بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای وارد دانشگاه می شوند. هزینه های مربوط به خوابگاه، منزل مسکونی، بیمه درمانی در طول تحصیل و غیره شامل بورسیه نمی شود، همچنین این افراد تا پایان تحصیلات در هر ماه، حقوقی را به عنوان مستمر تا پایان تحصیل دریافت خواهند کرد.

دانشگاه های پزشکی کشور مجارستان

دانشگاه های کشور مجارستان از جذب دانشجویان بین المللی استقبال می نماید و طرح مبادله دانشجو به صورت فزاینده در حال افزایش می باشد، همچنین دوره های آموزش زبان های غیر از زبان مجارستانی نیز افزایش پیدا کرده است که رایج ترین زبان، زبان انگلیسی می باشد. شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور بستگی زیادی به دانشگاه و رشته مورد نظر دارد، به طور معمول اخذ پذیرش در دانشگاه های خصوصی آسان تر از دانشگاه های دولتی می باشد، لازم به ذکر است که شهریه دانشگاه های خصوصی مجارستان بسیار بالا می باشد. 6 دانشگاه معتبر کشور مجارستان که رشته های پزشکی در آن ارائه می شود و در رتبه بندی جهانی، دارای رتبه خوبی می باشند به شرح زیر می باشند:

دانشگاه سگد دانشگاه دبرسن دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست
دانشگاه اوتووس لونارد دانشگاه کاروینوس بوداپست دانشگاه پج

آزمون ورودی پزشکی در کشور مجارستان

در پایان مقاله تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان، به بررسی آزمون ورودی پزشکی میپردازیم. آزمون ورودی برای متقاضیان رشته های پزشکی، BMC، دندانپزشکی و داروسازی الزامی میباشد و این آزمون شامل دو بخش میباشد، آزمون کتبی شامل دروس زیست شناسی، شیمی و فیزیک می شود. همچنین آزمون کتبی شامل سوالات چند گزینه ای میشود، آزمون شفاهی نیز مانند آزمون کتبی شامل دروس زیست شناسی، فیزیک و شیمی می شود. قبولی در امتحانات مذکور برای رشته های کارشناسی ارشد فیزیوتراپی، بهداشت عمومی، زیست شناسی مولکولی، توانبخشی شناختی، بهداشت کار الزامی می باشد. اگر خواستار تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان می باشید، وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که از معتبرترین موسسه مهاجرت کشور میباشد، میتوانند شما را در این امر یاری دهند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 
#تحصیل_رایگان_پزشکی_در_مجارستان
 #اروپا #بهار
#safiran_soroosh_saadat



  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • پنجشنبه 23 خرداد 1398,13:18
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش