رزتمپ

تابعیت و اقامت در اوکراین
  • بازديد : 27
تابعیت و اقامت در اوکراین

به دلیل سهولت درخواست، تابعیت و اقامت در اوکراین یکی از گزینه‌ های مناسب برای متقاضیان کار و زندگی در اروپا محسوب می شود. تابعیت و اقامت در اوکراین از طرق مختلف تولد، سرمایه گذاری و … ممکن است. نظر به اینکه اخذ اقامت مستقیم از کشورهای اروپایی پیشرفته برای متقاضیان ایرانی بسیار دشوار و پیچیده می باشد. بنابراین، بهترین راه برای دستیابی به اقامت این کشورها بهره گیری از روادیدهای اقامت و تابعیت کشورهای واسطه همانند اوکراین می باشد.

شما با اخذ تابعیت و اقامت در اوکراین به امتیازات مشابهی همانند شهروندان اوکراینی دست یافته و به راحتی می توانید در هر کجایی از اوکراین کار و زندگی کنید. اما، اخذ تابعیت و اقامت در اوکراین به این سادگی ها نیست و برای تضمین موفقیتتان نیازمند اخذ مشاوره از وکلای حرفه ای میباشید. توصیه ما به شما هموطنان عزیز بهره گیری از مشاوره های تخصصی وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

شرایط روادید اقامت موقت اوکراین

اگر قصد زندگی و انجام فعالیت در قلمرو خاک اوکراین را دارید، روادید اقامت اوکراین اجازه زندگی و انجام فعالیت برای بیش از 90 روز را در زمینه های تعریف شده توسط قانون می دهد. روادید اقامت اوکراین بر 2 نوع اقامت موقتی و اقامت دائم می باشد. فهرست فعالیتهای قانونی که برای انجام این فعالیتها میتوانید اقامت اوکراین را کسب نمایید عبارتند از:

  • استخدام و کار در اوکراین یا اقامت از طریق کار در اوکراین
  • تجدید دیدار با خانواده
  • عضویت در یک سازمان مذهبی
  • تحصیل در اوکراین

در این موارد می توانید روادید اقامت موقتی اوکراین را کسب کنید. مدت زمان اعتبار این روادید 90 روزه و با قابلیت تمدید می باشد. مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت اوکراین به شرح زیر است: پاسپورت معتبر و ترجمه اوکراینی صفحات پاسپورت با داده های شخصی؛ فرم های درخواست اخذ اقامت؛ درخواست از طرف میزبان جهت صدور روادید اقامت موقت در اوکراین؛ بیمه پزشکی؛ مدرک سوء پیشینه کیفری؛ 4 قطعه عکس 3.5×4.5 ؛ رسید موید پرداخت خدمات SMSU و پرداخت اجرت دولتی.

شرایط روادید اقامت دائم اوکراین

قانون دو گروه از افراد را تعریف کرده است که فرصت اخذ روادید اقامت دائمی اوکراین را دارند، افراد با سهمیه و افراد بی سهمیه. افراد دارای سهمیه برای اقامت دائم اوکراین عبارتند از : نمایندگان فرهنگی؛ متخصصان مهارت بالا؛ سرمایه گذارانی که بیش از 100.000 $ در اوکراین سرمایه گذاری کرده باشند؛ فامیل اوکراینی ها، همسر و فرزندان مقیم اوکراین با 18 سال سابقه اقامتی؛ پناهنده ای که 3 سال پیش وضعیت پناهندگی دریافت کرده باشد؛

اما علاوه بر افراد فوق الذکر که دارای حق سهمیه اقامت اوکراین هستند، قانون روش هایی را برای افراد بدون سهمیه نیز مشخص کرده است که شامل موارد زیر می باشد: ازدواج با شهروند اوکراینی، که 2 سال از تاریخ ازدواج گذشته باشد؛ فامیل درجه یک شهروندان اوکراینی باشند؛ خارجیهایی که در اوکراین می مانند و برای سیاست داخلی و خارجی اوکراین مهم هستند. با این توضیح، اخذ اقامت دائم اوکراین منوط به آماده سازی بسته مدارکی زیر می باشد:

  • اصل پاسپورت معتبر
  • ترجمه رسمی صفحه اطلاعات شخصی پاسپورت
  • کپی یک روادید مهاجرتی
  • رسید پرداخت اجرت دولتی
  • 4 قطعه عکس 5×4.5

تابعیت و اقامت در اوکراین

شرایط اخذ تابعیت و اقامت در اوکراین

قانون تابعیت اوکراینی، قانون اوکراینی مربوط به موضوع شهروندی این کشور است. کلیات قانونی بطور اولیه ی توسط قانون اوکراین در خصوص شهروندی اوکراین وشرایط خاص درقالب قانون اساسی تنظیم شده است. روش هایی برای دریافت سریع پاسپورت اوکراینی شامل تابعیت اوکراین از طریق تولد یا قبول تابعیت وجود دارد. روشهای دیگر برای اخذ تابعیت اوکراینی بواسطه شرایط قوانین کنترلی اضافی، تعداد بالای مدارک درخواستی، مدت رسیدگی طولانی و قیمتهای بالا، پیچیده تر میباشد.

در مجموع، جهت اخذ تابعیت اوکراینی بایستی شرایط زیر از طرف متقاضی تامین شود: به رسمیت شناختن قانون اساسی اوکراین؛ اقامت دائمی در خاک اوکراین به مدت 5 سال یا بیشتر؛ تسلط به زبان اوکراینی، داشتن تمکن مالی جهت زندگی در اوکراین. اما نبایستی از این نکته غافل شد که روش اخذ تابعیت اوکراینی و کسب پاسپورت اوکراینی خیلی ساده نیست. شما بایستی از خدمات مشاوره وکلای حرفه ی در جهت گردآوری مدارک لازم و انجام مراحل درخواست، استفاده نمایید.

نحوه اخذ تابعیت و اقامت در اوکراین

به منظور اخذ تابعیت اوکراینی، ضرورتا بایستی بسته مدارکی زیر را تهیه نمائید. این مدارک شامل 3 قطعه عکس، اعلام عدم وجود تابعیت هیچ کشوری، تعهدی مکتوب برای اتمام چنین تابعیتی در آینده، کپی روادید مهاجرتی، کپی مدرک موید مکان اقامت در گذشته، گواهی ازدواج، مدرک تمکن مالی برای اقامت 6 ماه گذشته و دیگر مدارک می باشد. اگر چنین مدرکی صادر شده و در کشور خارجی ثبت شود، این مدارک بایستی ترجمه و تایید شود.

اما شما برای اخذ تابعیت اوکراین چه مراحلی را بایستی طی کنید؟ زمانی که همه مدارک ضروری را جمع آوری کردید، بایستی با مشاوره از طریق وکلای مهاجرتی، مدارک خود را تحویل کنسولگری اوکراین دهید. اگر همه شرایط درست باشد، اداره خدامات مهاجرت ناحیه مدارک را به اداره خدمات مهاجرت منطقه ارسال می کند، که تصمیم گیری نهایی درخصوص اعطا یا رد درخواست تابعیت اوکراینی اتخاذ می شود.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک موسسه کاملا حرفه ی و متخصص در زمینه قوانین مهاجرتی میباشد. یکی از وظایف کارشناسان و وکلای مجرب این موسسه کمک به هموطنان در اخذ تابعیت و اقامت کشورها میباشد. معهذا، اخذ تابعیت و اقامت در اوکراین برای یک شخص معمولی بدون هیچ تجربه در این زمینه نه تنها مشکل بوده بلکه ممکن است عملا امکانپذیر نباشد.  اما، به واسطه تجربه بالای وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می توانیم در کوتاهترین زمان ممکن ویزای اقامت در بهترین کشورهای جهان را برایتان به ارمغان آوریم.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#تابعیت_و_اقامت_در_اوکراین

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat




  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • پنجشنبه 23 خرداد 1398,11:04
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش