رزتمپ

دانشگاه های پزشکی اوکراین
  • بازديد : 36
دانشگاه های پزشکی اوکراین

اگر شما هم بدنبال پذیرش آسان رشته پزشکی از اروپا می باشید، تحصیل در دانشگاه های پزشکی اوکراین می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. پذیرش از دانشگاه های پزشکی اوکراین بدون نیاز به آزمونهای ورودی است. همچنین از سویی هزینه تحصیل و زندگی در اوکراین بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و از سوی دیگر، مدرک پزشکی اوکراین از معتبرترین مدارک بین المللی محسوب میشود. مدت تحصیل رشته پزشکی در دانشگاه های پزشکی اوکراین 6 سال می باشد و درخواست پذیرش در ماه های اکتبر و مارس هر سال انجام می شود. توصیه می شود که برای اطلاع از شرایط و جزئیات تحصیل پزشکی اوکراین با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

معرفی دانشگاه های پزشکی اوکراین

در سطح بین المللی و در بین دانشجویان خارجی تحصیل پزشکی در اوکراین از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما دلایل مختلفی برای محبوبیت تحصیل پزشکی در دانشگاه های پزشکی اوکراین وجود دارد که ما قصد داریم در این بخش از مقاله همراه شما، این دلایل را بررسی کنیم. کلیه دانشگاه های پزشکی اوکراین در “فهرست دانشکده های پزشکی جهان” سازمان بهداشت جهانی قرار دارند و این بدان معناست که دکترهای فارغ التحصیل شایستگی حضور در آزمونهای تعیین صلاحیت پزشکی ملی همانند USNLE, MCI, PMDC, HPCSA, SCHS و MCC را دارند. دانشگاه های پزشکی اوکراین به دلیل برتری در آموزش و تحقیق شهرت جهانی دارند و در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارند.

فارغ التحصیلان دانشگاه های پزشکی اوکراین میتوانند هرکجایی ازدنیا در رشته پزشکی کار بکنند چرا که مدرک آنها از نظر WHO معتبر شناخته می شود. اخذ پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه پزشکی اوکراین جهت تحصیل MBBS در مقایسه با برخی دانشگاه ها در آمریکا و اروپا به مراتب آسانتر است. عدم نیاز به گذراندن آزمون های پذیرش، درخواست حداقل شرایط و مدارک برای پذیرش و صرفا نیاز به 50% نمرات در فیزیک، شیمی و زیست شناسی از جمله مزایای پزشکی در اوکراین می باشد.

دانشگاه پزشکی خارکف اوکراین

اولین دانشگاه ملی اوکراین دانشگاه کارازین خارکف اوکراین (1804) بوده و دانشگاهی با سابقه می باشد. دانشگاه کارازین خارکف اوکراین بدلیل تربیت 3 تا از برندگان جایزه نوبل یعنی، زیست شناس ایلی مچنیکوف، اقتصاددان سیمون کوزنتز، فیزیکدان لو لاندائو آوازه جهانی دارد.  پذیرش تحصیلی دانشجویان خارجی در این دانشگاه از سال 1948 آغاز شد. درحال حاضر دانشگاه کارازین خارکف اوکراین دارای 4000 دانشجوی خارجی از 80 کشور دنیا، می باشد.

این دانشگاه انواع مختلف برنامه های تحصیلی خود را در 3 مقطع لیسانس (4 ساله)، فوق لیسانس (2 ساله) و دکتری (4 ساله) ارائه می دهد. شما برای پذیرش و تحصیل در این دانشگاه بایستی مدارک زیر را به همراه فرم درخواست پذیرش به دانشگاه کارازین خارکف در مهلت مقرر تحویل دهید: مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه، گواهی تولد یا پاسپورت معتبر بین المللی. پس از این مرحله، هیئت پذیرش دانشگاه کارازین صلاحیت تحصیلی را مورد ارزیابی قرار داده و برای متقاضی نامه تایید پذیرشی ارسال می کند که در حکم تایید اولیه است و پس از پرداخت هزینه های درخواست و هزینه صدور دعوت نامه، پذیرش نهایی شده و دعوت نامه برای اخذ ویزای تحصیلی را دریافت خواهد نمود.

دانشگاه پزشکی ملی کیف

دانشگاه پزشکی ملی کیف جزو بهترین دانشگاه های پزشکی جهت تحصیل پزشکی در اوکراین می باشد. تخصص این دانشگاه صرفا پیشنهاد گزینه پذیرش فوق لیسانس برای دانشجویانی است که قبلا مدرک لیسانس علوم (BSc) داشته اند. شرایط پذیرش بدین گونه است:

  • پذیرش پزشکی فوق لیسانس 4 ساله برای داوطلبانی آزاد است که قبلا در رشته مرتبط علمی ( مثلا، پرستاری، داروسازی، علوم زیست شناسی و غیره) مدرک لیسانس دارند
  • پذیرش پزشکی فوق لیسانس 5 ساله برای داوطلبان در رشته های غیر پزشکی (همانند حسابداری، بازرگانی مهندسی و غیره) پیشنهاد می شود
  • برنامه های پذیرش پزشکی فوق لیسانس به داوطلبان اجازه شروع دوره در سال سوم از دوره شش ساله را فراهم می کند
  • پذیرش فوق لیسانس به دانشجویان اجازه تحصیل بیشتر و افزایش فرصت های شغلی شان را فراهم می کند

دانشگاه پزشکی ملی کیف یک دانشگاه پزشکی پیشرو در اوکراین می باشد. این دانشگاه در بین دانشکده های پزشکی در اوکراین از نظر کار آکادمیکی و روش شناسی و نیز بهبود کیفیت کار هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، جزو بهترین هاست. دانشجویان خارجی درحال تحصیل در دانشگاه پزشکی ملی کیف می توانند تحصیل در این دانشگاه را به زبان انگلیسی دریافت کنند.

دانشگاه های پزشکی اوکراین

دانشگاه پزشکی Zaporizhzhia اوکراین

هنگام صحبت از دانشگاه Zaporizhzhia، در واقع از دانشگاهی با سابقه 40 سال تجربه آموزشی صحبت می کنید. این دانشگاه دارای امکانات IT کیفیت بالا میباشد که از آن طریق دانشجویان میتوانند به مطالب آموزشی دسترسی پیدا بکنند. دانشگاه پزشکی Zaporizhzhia (ZSMU) پیشرو در زمینه آموزش و فناوری پزشکی در اوکراین می باشد. این دانشگاه دارای برنامه پزشکی انگلیسی زبان معتبر می باشد که اعتبار جهانی دارد.  ZSMU به خاطر برنامه های بین المللی معروف است و در حال حاضر بیش از 2200 دانشجوی بین المللی از 40 کشور دنیا در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. یادآوری می شود که برای پذیرش از دانشگاه ZSMU نیازی به آزمون ورودی ندارید.

زمان درخواست پذیرش از دانشگاه ZSMU، اکتبر و مارس است. برای درخواست پذیرش بایستی فرم درخواست کامل، پاسپورت، عکس پاسپورتی، ریزنمرات دبیرستان، و گواهی تولدتان را به دانشگاه ارسال نمایید. هزینه زندگی در اوکراین حدود $ 3.630 و $ 5.120 میباشد و شهریه تحصیلی در این دانشگاه به شرح جدول زیر می باشد:

شهریه های دانشگاه پزشکی Zaporizhzhia
دوره پزشکی

 

(مدت دوره: 6 سال)

1-3 سال $ 4.000 دوره دندانپزشکی

 

(مدت دوره: 5 سال)

1-2 سال $ 4.500
4-6 سال $ 4.500 3-5 سال $ 4.850

برنامه های دانشگاه های پزشکی اوکراین

برنامه های مختلف دانشگاه های پزشکی در اوکراین به شرح زیر می باشد:

  • پزشکی: مدت این دوره تخصصی در اوکراین 6 سال است؛ مدرک اعطایی در پایان دوره پزشکی، درجه دکتر پزشکی (MD یا MBBS) می باشد
  • دندانپزشکی: دوره مذکور در اوکراین در حدود 5 سال طول میکشد؛ مدرک این دوره هم لیسانس دندانپزشکی (BDS) میباشد
  • پزشکی کودکان: مدت دوره پزشکی اطفال حدود 6 سال میباشد و مدرک آن دوره، دکتر پزشکی (پزشک کودک) می باشد
  • پرستاری: مدت دوره پرستاری 2 سال میباشد و مدرک پایان دوره نیز لیسانس پرستاری است
  • اورتوپدی دندان: مدت دوره 2 سال است
  • تحصیلات تکمیلی: مدت تحصیل 2 الی 3 سال می باشد

در سال های اخیر، تحصیل در دانشگاه های پزشکی اوکراین در کانون توجه دانشجویان ایرانی قرار گرفته است. نهایتا، در صورت تمایل جهت دسترسی به مشاوره های تخصصی برای تحصیل پزشکی در دانشگاه های پزشکی اوکراین، قبل از هر اقدامی با مشاوران و کارشناسان زبده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص تماس گرفته و وقت مشاوره قبلی رزرو نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 
#دانشگاه_های_پزشکی_اوکراین
 #اروپا #بهار
#safiran_soroosh_saadat



  • نوشته: سفیران سروش سعادت
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398,15:40
  • نظرات (0)

  • کد امنیتی رفرش